3 maj 2009

Har vart en toppen bra helg.. Gårdagen va helt super..
Först va jag ute med Texas..Gofisen.. Han är bara för mysig. Blir helt glad över att umgås med han.. Glömmer liksom allt annat..
Sen vart de brännboll med innbandylaget.. Fast en annan fick vara domare..Är inte så snabb i svängarna liksom. :)
Hur kul som helst.. Gillar de laget ändå.. :)
Sen vart de hem och duscha och byta om..Sen bar de av till Västravillagatan 56.. Där god mat, roliga lekar och massa tjatter skulle äga rum.. Hade verkligen en toppen kväll.. Tack för de tjejer.. Kommer bli en toppen säsong.. Jag känner de.. :)

Idag vart de en tripp till Valbo..Skulle kolla på underkläder till fotograferingen i morgon.. Men ingen BH passa så får bli topp.. NU är de bara frågan om vi ska köra på svarta eller vita kläder.. Men men visar sig i morgon..
Sen vart de till att sova lite på soffan till hockeyn...

Nu har iaf bebisen fått en gudmor.. De blev Emma Sjöstrand... Känns verkligen hur bra som helst.. :)
Iiiihhh :)

Ne nu ska jag göra nå annat...

Imorgon ska de göras nya naglar och knäppa kort.. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag röstar på vita! Det är finast, speciellt om ni ska några eller alla kort i svartvitt :)Plus att det passar bäst in i er inredning om ni tänkt ha nåt kort framme ;P

2009-05-03 @ 23:17:16
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0