28 Maj 2009

Stort grattis till Pappa Leif som fyller 43 idag.. :)

Hungern vann åter en gång och jag va tvungen att gå upp och äta lite.. :)

Min bil gick igenom igår.. Tur de..

Sen vart de fika med Malin...Sååå trevligt..!
Vart ner och kolla på  dammatchen..Vilken klippa hon är Emma Sjöstrand.. Även vår bebis gudmor... :)
36 matchminuten gör hon 1-1..Sen efter några minuter gör hon 2-1... Eller nu ha rjag kanske fel..Jaja hur som helst hon gjorde två mål och dom vann med två ett.. de är dit jag vill komma ifa..Hejjja...!! :)

Idag ska jag tvätta lite... Utifall de kommer en bebis är de skönt att inte ha ett berg av tvätt att ta reda på..
Sen blir de ner till Ängsvägen för fika..Jamiieee.. :)

Har inge vettigt att tillägga...

Jag väntar och väntar på något från Sofie..... Har den inte kommit än??? Drömmer tilloch med om flickstackarn.. :)
jaja hoppas på nå svar under dagen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0