27 Maj 2009

Åhh jag vill att de lilla livet som bor i min mage ska komma ut NUUUU.. Idag...
Eftersom den inte får komma imorgon.. Då fyller nämligen min far år.. :)

Igår samla ja på mig vuxenpoäng tyckte ja.. Jag änvände nämligen solskyddsfaktor när vi satt ute.. De ni.. :)
Men de va de värt...

Idag va de lite sämre väder.. Och de tackar vi för eftersom jag ska åka och besikta bilen i Hedemora..Av alla ställen..
Pappa ska besikta saaben 12.00 och jag volvon 13.20 men lika bra jag åker med pappa..Annars yrar jag bort mig i långshyttan någonstans på vägen.. :)

Sen vet jag inte alls va dagen har att erbjuda..Tänkte nog gå ner och kolla på damernas match klockan 19.00 ...
Om de inte regnar..

Sänder en tanke.. eller tusen tankar till min kära vän Sofie.. Idag kommer nog eran lillkille... :)
Eller den kommer komma idag.. Väntar spänt på ett sms.. Vänta hela dagen igår men icke ..
Lycka till vännen.. :)

Ja och jag vet inte vad jag gör vaken nu heller.. klockan står nu på 07.07 och jag har vart vaken ett tag..
Va så himla hungrig så inte värt att ligga och vrida och vända sucka och stöna så lika bra att gå upp och äta lite frukost.. Den i min mage kanske behövde de... :)

ne nu ska jag kika runt lite i andra bloggar och ta och hämta mig ett glas apelsinjucie.. Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0