25 Maj 2009

Är de inte häääärligt så säg.. Jag bara älskar solen..Vakna 05.20 idag och såg att de blir kanon väder..
Då kan jag inte somna om.. Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på istället..
Hade jag kunnat så skulle jag gått till edsken och hälsat på farmor i stugan.. Funderar strakt på de faktikst.. kan de vara värt.. Eller om jag haft en cykel.. hUm!?

Lär iaf ringa mvc.. hade tid i fredags men va de öppet då??? NE de va de juh inte..en annan får böta om man missar en tiden men dom typ rycker på axlarna och säger OJDÅ... Men men...

Fick precis sms av Linda..Fika med tjejerna..Skulle väll inte vara fel...Jag som kan erbjuda att sitta ute..Annars vette tusan om jag är med alltså.. Sitter inte inne idag..jag gör de bara inte..hahahah :)

Yeah Yeah... ne undra om jag ska jaga rätt på en cykel.. men vem hör man av sig till denna tid på dygnet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0