11 Maj 2009

Idag har manätit lunch på Hansson med Klein.. Alltid lika trevligt när hon hör av sig.. Väldigt uppskattande iaf..

Sen vart de en tripp till gävle.. Och jag är då fan ingen bra kartläsare.. Och inte på att hitta i gävle iaf..
Tillslut kom vi till barnens hus.. Köpte ett gosdjur till sängen,en filt till vagnen,nappar och en grej som man rensar snor med eller va man ska säga.. :)
Sen fortsatte vår resa till Babyproffset.. Vi hade nå papper utskrivet från internet så vi fick en blöjhink med mer.. :)
Köpte även skötväska idag.. :)

Och nu mina damer och herrar ska jag berätta för er att jag blir mörk hårig igen.. Sitter med färg i nu.. :)
Trivs nog bäst i mörkt ändå.. :)

Ne nu ska jag kika färjan.. hej hej!

Mina nya rosa.. :) Gilla den så mycket så jag köpte en turkos idag också..Man kan juh ha dom efter också..:)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin tröja Erika. Va är den ifrån? Kram Sofia

2009-05-11 @ 21:00:49
Postat av: erica

Vera Moda.. :)

2009-05-12 @ 10:36:16
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0