Uppdatering..

Har precis kommit hem från viken.. Har varit en toppen dag.. Först vart de shopping med Sofe och marie.. Hitta jätte fina tavlor på trivsamt.. till barnrummet men köpte dom aldrig...Men kan köpa de senare...Vart lite kläder till den lille.. :)
Hela de va juh en djungel om man säger såååå...
Sen vart de en fika... Då kom Emma också.. Gumman va kul å träffa dig....
Sen åkte jag ch sofie och hämta ut deras barnvagn... Va en upplevelse i sig att försöka få in hela paketet i bilen..Sofie trök och trök..så jag nästan trilla bakåt och ur bilen men men...
Sen slog vi våra kloka huvuden ihop och satt ihop den..Den va super fin... Men undra hur liten våran bädd är eftersom den är 20 cm mindre än sofies men men....
Sen vart de mat på kina..Hur gott som helst...

Nu sitter jag häroch lyssnar på Evens skiitdag... Eftersom de till och med gick skit på idrotten nr dom skulle bugga.. Attans för henne liksom..
Andreas säger han är kung på bugg..ska nog slita med han till logen i sommar när Scotts kommer..Upp till bevis liksom...

            

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaaaaha och där va min dag förstörd! :P tack för den :P haha

2009-03-31 @ 11:25:01
Postat av: Marie

Ja, jag instämmer. TACK .. det var den starten på dagen de ;)

2009-03-31 @ 12:44:15
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, som jag skrev till emma. SKA JAG BEHÖVA TA BORT MITT BLOGGINLÄGG !!?? tack vare era fiiiiina bilder så blev min dag skit !! :P

2009-03-31 @ 12:49:55
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: erica

hahah tror du jag itne la upp något på mig själv för hahahaha

2009-03-31 @ 13:13:48
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0