9 Mars 2009

Hej hopp i lingonskogen...

Har precis ätit frukost och ska iväg till Lappens och jobba..Känns väll inte sådär jätte roligt om man säger så eftersom jag typ inte får sova något på nätterna för min rygg ska juh dampa ur..
Blir så less när de gör ont och inget jag kna göra åt saken... Vrider vänder och hit och dit men inget blir bättre.. Har brustit ut i  frustration om hur man kan blir gravid igen och att jag vill ha ut ungen nu.. Då kan andreas ta den så jag får sova.. Nu skulle jag bara vilja ge han min rygg en dag så jag fick sova och typ ut och gå eller något.. plus att han får se varför de gnälls s mycket , att de inte är påhitt..
Men men bara bita ihop... har jag själv satt mig i båten är de bara ro den i land.. :)

Prata med Sofie nyss.. Vart bjuden att följa med att fika på onsdag i viken.. De är hemma som fyller men sofie hon tänker på en ensam tjej som sitter i Hofors hon.. :) Haha guuud va synd de är om mig idag alltså..

Jag vill åka utomlands.. Jag känner verkligen hur mycket jag vill de.. Helt sjukt.. Skulle vara värt så mycket att bara komma iväg en vecka.. Men hur gör man om man inte har några pengar.... ??? Synd att man inte fyller 30 i morgon då kanske man hade turen att blir bjuden på en resa.. :)
Andreas fyller juh i Juni så ska be han önska sig en resa.. till sig och sin familj.. :) haha
HAhaha men han ska juh få en ny mircro eller brödrost.. hahaha mamma fråga om jag vill ha nå sånt när jag fyllde.. då sa ja ; Ne ge Andreas de i födelsedagspresent i stället så kan jag få nå roligare till mig själv hahhaha.. Man får inte vara dum inte.. :)

Ne nu blir de ett långt inlägg.. ingen kommer orka läsa ändå..

Ha en bra dag!

Idag måste min mobil komma tycker ja..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIhihi! =) =) =)

2009-03-09 @ 15:36:35
Postat av: Ingela

Hihihi! =) =) =)

2009-03-09 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0