8 Mars 2009

Ännu en helg har gått..

Vad har jag gjort då??
På fredagen jobba ja juh sen vart de till att kolla på damernas match.. Losa med 6-7 mot kais mora.. Lite onördigt men lätt att uttala sig från läktaren.. Men håller sig bara Hofors 5 spelare på planen så går de bättre.. Onördiga mål i boxplay vart de..
Lördagen åkte jag hem till mamma för att kolla när hon och Eva sticka raggsockor.. haha mammas tålamod är även de sämsta. men hon klara de någorlunda iaf.. :P Jag kunde verkligen sticka. Satt i ryggraden sen förr...
Vart hem och åt pizza med Andreas och Even sen kolla jag melodifestivalen..
Men shiit de är juh så utdraget alltså.. Och låtarna är inte ens bra... Men men svenska folket som tycker så..
Sen gick vi över till madde och tomas och snacka lite skit..
Nu söndag sitter jag här och ska väll inte göra något idag vad jag vet..Tänkte väll gå och kolla på evens match om inget annat dyker upp liksom.. Men de lär de juh inte göra direkt.. Andreas har sista dagen nu på sin jour..
Blir väll åka till falun i veckan och beställa vagn iaf..

Hur fan kan de snöa ute... Jag vill att de ska bli bara vägar och sol nu ja liksom.. Men de verkar aldirg bli som jag vill  heller dessutom...

Nu ska jag gå upp och hoppa på Andreas som FORTFARNADE ligger i sängen karln...
Han kommer få en chock när ungen kommer när han itne kommer få alla sina timmar till sömn.. STACKARN.. :) hahahahaha

Ne nu annat...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0