5 Mars 2009

Sitter nu i soffan och kollar på tv nu.. Bara skit egentligen.. Even springer runt och prova kläder.. Blir nog av med min skinnjacka nu skulle jag tro,. Verkar inte bättre...

Har otroligt svårt att andas..förstår inte varför.. men de är säkert också normalt som alla andra krämpor just nu.. :P

Idag vart de lunch med Katta.. Träffas inte allt för ofta så va väldigt trevligt..
Sen gick jag till MVC.. Vägde och mätte och lyssna.. Helt underbart att höra den lilles hjärtljud.. Idag låg de mellan 140-145.. Allt såg jätte bra ut och magen följer precis kurvan.. Har nu gått upp NIO kilo sammanlagt haha* och mer lär de bli..
Sen vart de föräldrarutbildning..Vet inte om jag vart så mycket klokare men men..Dagens ämne va förlossning.. Fast va rätt bra att höra iaf...
Sen vart de hem och sätta upp mina nya gardiner.. :P Nu ska jag bara köpa en ny vas så jag slipper ha en ljusblå.. :)
Vart nöjd med resultatet...

Andreas verkar ha börjat ett nytt liv han.. Skulle absolut ha sallad till maten sen nu är hn och tränar före jobbet.. 0 kilo säger han att han ska gå ner.. :P LYCKA TILL säger ja..
Ska försöka blir lite nyttigare ja med..Men bara liiiiite hahah.....
Ne nu ska jag lägga mig och försöka få nån ordning på min andning... :P



Jobb i morgon mellan 12-19.30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0