4 mars 2009

Nu har jag slängt ihop en cheescake.. :) Har juh bjudit hit Emma på fika och då måste de finnas nå gotta på bordet helt enkelt.. å idag blir de Kaffe med Cheescake... Samt kiwi.. :) Hoppas på att de är gott...

Ska snart börja med maten också.. Ska juh ivägoch klippa mig och färga håret idag.. Wiiieee..Som jag längtar.. håret är så långt nu om man kan säga sååå..haha allt är samma längd så måste klippa upp de lite och göra en frisyr utav de helt enkelt.. Kanske kommer en bild .. kanske inte.. :)

Igår kom Even upp.. Vi gjorde tacos.. Muma..Synd bara att jag blir mätt på ett bröd nu och de är juh typ tragiskt.. Man vill juh äta mer.. :)

Ne nu ska jag börja med maten sen duscha och göra mig klar...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh jag blev inte bjuden ?! :(

2009-03-04 @ 17:08:06
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0