3 Mars 2009

Jag vet att jag sagt förr att jag har tråkigt.. Men nu har jag verkligen de..
Har typ inte gjort ett enda dugg idag. .Alla andra är upptagna med de ena eller de andra.. men inte Erica Jönsson inte..

Andreas har jour och är på övning..
De enda jag gjort idag är att jag varit till doktorn med min rygg.. Fick läkarintyg på den så nu behöver jag inte söka jobb imon servering mer..

Fattar inget av detta med havandeskapspenning heller.. Fattar inte vad jag ska fylla i.. Jag är juh arbetslös men har extra jobb men kan inte jobba för får ont.. Ska man bli sjukskriven då eller vadå?? jag fattar verkligen inte...
Men ska gå in på försäkringskassan någon dag och be om hjälp.. Dom säger att jag ska söka de eftersom jag jobbar inom resturang nu.. Fast nu ska jag inte göra de eftersom har jag läkarutlåtande.. jaja krångligt värre liksom..

SKa gå ner på tråningen iaf idag så har jag lite att göra iaf.. Kanske träffar någon roligt med lite tur haha*

Men nu ska jag läsa annonsbladet...

Undra när mina gardiner tänkt dyka upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0