25 Mars 2009

Jaha idag har jag gjort massa nytta..Känns de som iaf..Va inte till viken till Försäkringskassan men dom fatta tydligen inget.. Som vanligt.. Jag skulle ringa någon annan som tydligen skulle veta mer men hon va itne så smart hon heller..
Nu har jag iaf åter igen skickat iväg en bunt papper och hoppas de blir bra..Men de blir de säkert inte..

Sen vart de en fika på Kurras med Sofie.. Passa på när man är i trakterna.. :) Väldans trevligt va de iaf..
Vi ses allt för sällan.. .

Sen vart de promenad i solen med katta när jag kom hem..
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra..Hatar när de inte händer något..
Andreas sitter nere vid datorn och spelar nå tönt spel.. Hör hu r han skjuter.. TÖNT....
Till kvällen ska vi göra våfflor..  Tydligen ett måste idag.. :)

Ne nu ska ja försöka komma på något att göra..

Sugen på kaffe..Hör av dig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bjud hem Mli på Kaffe och Våffla vetja

2009-03-25 @ 17:46:26
Postat av: Anonym

Bjud hem Mli på Kaffe och Våffla vetja

2009-03-25 @ 17:49:25
Postat av: erica

Hon r här nu ch gräddar våfflor.. :P

2009-03-25 @ 20:07:43
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack för titten :D

2009-03-25 @ 23:15:49
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Tönten...

Tack för den totala sågningen.

Tönt kan du va själv :D



TÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!

2009-03-26 @ 09:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0