23 Mars 2009

Sitter här nu och har precis varit ute oh gått med syster Emelie.. Såå skönt när man äntligen kommit igång med promenaderna idag.. :)

Helgen...

Fredag: Vart de Valbo med Even,..Som va så taggad.. De va dock inte ja.. Men hade juh lovat.. SLuta med att jag satt i bilen och hon handla...
Sen vart de tacos och buzz hos mor och far...

Lördag: Promenad på morgon med Katrin..Mycket skööönt..
Sen vart de handla tacos med tjejerna införkvällen.. Va hemma hos Sandra..Ett helt gäng..
De va ja,katrin,sandra,sanna,bettan,sofie,madde,johanna,malin och karro... Jätte trevligt va de.. Tack för de tjejer..Kul att komma ut och göra något oh itne bara sitta hemma.. Vart tacos,vin,pepsimax,buzz,twisted och gitarr hero... Och massa tjater... :)

Söndag: Vart en bakis dag.. Vart en promenad först med Katta. Sen vart de soffan hela dagen oh kolla på 24... Skööönt med sån dag ibland..Även fast de kröp bra i kroppen ibland.. Andreas är riktigt imponerad att jag Erica Jönssonlåg på soffan typ en hel dag... :)

Idag vet jag inte rikigt vad som händer..Andreas ska jobba natt så han sover typ än .. Tror ja han är inte uppe iaf..
Och even verkar blivet sjuk så jag får nog sova själv inatt...OTÄCKT... men men ...

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0