20 Mars 2009

Igår på Mvc gick alldeles utmärkt.. Magne växer precis som den ska och jag går upp i vikt.. :) Toppen som dom säger.

Idag har jag varit i Valbo med Even.. Jag burkar gilla ka till Valbo men even är såååå himla seg i affärer.. :P
Men de sluta med att jag satt i bilen och hon handla.. :) Fick juh mjukglass med lakrisströssel på så jag är nöjd..
Vart ett nattlinne, trosor, skor för min del...

Sen va jag och hämta ut min nya mobil idag.. Den är stor..de är den .. men tror nog jag är nöjd med den..ska inte känna efter så mycket.. C905...



Snart ska vi iväg till mamma och pappa och äta Tacos.. Bjöd dit oss själv på de.. D eman måste göra.. OM man inte vill sitta hemma själva.. :)
Nu kom mitt hjärta från gymet.. :)

Kommentarer
Postat av: Klein

hörru skit unge! beställde du inte c902? =)Sa ju åt dig åh beställa c905 :P

2009-03-20 @ 22:23:04
Postat av: Erica

Jo men va inge nöjd med den när jag fick den så vart denna.. Lita på dig ja.. :)

2009-03-21 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0