16 Mars 2009

Ohh snart är snön borta från gågator.. Hur sköönt är inte de då.. Jo hur sköönt som helst.. :)

Vad har jag gjort på sista tiden då??
Inte så hemskt mycket om jag ska vara ärlig..
Har kommit igång med att utoch gå igen och de är toppen sköönt om man säger så..
Så tack katrin för de.. :) har typ varit ute oh gått varje dag denna vecka..

Idag har vi varit till försäkringskassa och lämnat in alla papper.. Tusen sådana känns de som..
Men de kommer garanterat krångla..
Sen vart de valbo.. Har köpt mig nya mamma byxor,en tunika,tröja,trosor, och en jacka..
Grymt tråkigt att jackor är så dyra.. Har ingen jacka att ha nu för alla är för små så lära liksom köpa en.. Men inge kul att köpa en förstor så jag kan ha den om någon månad men känns drygt att köpa en ny då.. Men men nu vart de en som jag förhoppningsvis kan ha hela tiden.. Köpte även en nya välkommsskylt så jag kan ta ner julkransen... Samt en servetthållare..

Nu ska jag förbereda kvällsfika och hoppa ner i soffan.. :)

      


Har ja gjort något måste du säga till...! Annars kan jag omöjligt veta de..

Kommentarer
Postat av: Klein

har det hnt någe? ring nåndag eller nått? så får vi tjöta lite? =)

2009-03-16 @ 22:44:53
Postat av: Anonym

har det hnt någe? ring nåndag eller nått? så får vi tjöta lite? =)

2009-03-16 @ 22:45:26
Postat av: Emelie

Erica, hur mkt pröjsade du för din jacka?! Säg inte att de var dyrt.

2009-03-17 @ 15:31:07
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0