13 Mars 2009

Yttligare en Fredag den 13.. Ojoj..

Har inte upd på länge för tycker väll kanske inte de finns så mycket att skriva just nu.

Nu har vi iaf beställt barnvag ,, Känns väldigt skönt att  veta att de är klart.. Vart en baby travel.. Väldigt nöjd.. Tack Mamma och pappa för den.. :)

Igår va vi in på Churh Street och åt.. Hur gott va inte de då?? Hur gott som helst kanske.. SKulle gått på bio efter.. På Män som hatar kvinnor.. Men jag fick så ont i ryggen av att bara sitta och äta och filmen är 2,5 timmar lång så åkte hem istället..

Blir så trött på folk som bara snackar.. Bara för man säger en sak så vänder dom de till värsta negativa även fast de inte va menat negativt.. Men undra om den personen sa de positiva sakerna ja sa också eller om hon bara glömde de.. ?? va vet ja .. Hoppas hon är nöjd med sin insats och hon sagt sanningen.. För vaj ag har hörtså stämmer de inte för fem öre..
Visst sa ja en del saker men inte så negativa som hon lagt fram de.. Och frågan är juh vem jag sagt sakerna till för dom jag satt med har inte hört visa saker som hon påstår att jag sagt... Men ser jag henne ska jag fråga henne exakt vad jag sagt.. Så jag själv vet..och hur jag mena.. för hon verkar veta rätt bra.. MIFFIO....

Och som ni kanske läst på mina komentarer så gillar inte jag barn.. där någon som inte vågar skriva sitt namn och stå för den komentaren.. Men kanske inte gillar alla människor.. så man kanske inte gillar alla barn heller,, men men nog om detta...

Idag börjar kvalet..HEJA Leksand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0