10 Mars 2009

Hur fan orkar de snöa??? Åhhh vill inte ha na mer jäkla snö alltså.. Tvi tvi tiv..

Sitter vid frukostbordet nu.. Har läst igenom dom bloggar jag bruar intressant följa ..:)

Blir inge jobba idag. MIn rygg håller inte för de.. :( Men men nån mening med de med...

Igår låg jag och Andreas och prata i sängen.. Jag har typ inte "vänner" kvar.. Eller jo självklart har jag väll de..
Men kanske inte träffas lika mycket som ja vill... När jag bodde i Sandviken då hade jag Sofie Emma och Marie där oh resten i Hofors.. Nu när jag flyttar till hofors ja då flyttar massa in till viken,,
Sen känns de som allt vart så annorlunda när man vart gravid.. vet itne varför jag känner så men de känns så..
Sen får visa barn.. och de är en heldel att göra med småbarn om jag fattat de rätt... men jag vet inte ja.
Känns bara som man glider isär mer och mer.. Men men kanske är så när man blir vuxen de blir jobb,familj med mera..
Nog om detta...

Imorgon ska jag iaf in till viken och träffa min skatter iaf.. :)

Lär lägga upp en bild på MINA ngalr.. Är så himla stolt.. alltid varit nagelbitare men nu har jag hållt mig bra..
Plus att jag målat själv också hahaha :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Erica, självklart så blir det ju så att man kanske "glider" isär då vi faktiskt ugicks varje dag förr. Vi blir äldre, vissa skaffar familj, jobbar eller pluggar. MEN, vi vet ju inners inne att vi alltid kommer att ha varandra. "vi fyra" kommer ju alltid att hålla ihop, på ett eller annat sätt ! SÅDESÅ! Ses i morron. KRAM

2009-03-10 @ 12:12:21
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Klein

Hörru! nu rucker du upp dig så ser vi till åh tar en fika?!? för så här får det inte gå till ;)

2009-03-10 @ 19:53:03
Postat av: asdada

Varför skaffar du barn? Du gillar ju inte barn...

2009-03-11 @ 23:10:18
Postat av: Erica

Beror väll på vilket barn.. :)

2009-03-12 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0