Uppdatering..

Jaaaahhhoooooo.. Har suttit och ammat nu..Funka toppen bra.. Vilket jäkla par jag och Nelly är alltså. Vi är bäst..
Nu är hon vaken för typ fösta gången idag..Sitter och leker med moster even..
Är rädd att hon itne kommer känna igen mig eftersom jag typ aldrig har henne.. Mmmm mammas fina tjej..!!Kom i itd idag till BVC.. Hade tid halv och va där 1 min i.. Vi är sååå bra.. :) Allt såg bra ut..Hon har börjat gått upp i vikt igen.. Kändes så skönt att höra.. Då vet jag att hon får i sig mat..

Imorgon är de dop för Filippa.. Och hela familjen ska dit.. Mys..Är lite nervös över hur de ska gå men som sagt barn kan skrika.. :) Även fast hon inte gjort de någon gång..Hon äter och sover och bajsar..

Kolla vilken söt body vi fick av Tomas och Madde.. :) Hoforsrocken nästa.. :)






Kommentarer
Postat av: Sofia =)

Gud vilken fin tjej ni fått Erica =) Kram Sofia

2009-06-13 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0