Goskruttan!



Jaha imorgon är de midsommar.. Vädret är juh som de brukar.. Önskar faktiskt sol tills imorgon..
Vi vet inte alls hur vi ska göra.. Om vi ska åka och spela brännboll eller åka till gammelgården...
Sen på kvällen vet jag itne heller...Får se om vi åker förbi Anna och Fido en sväng och tittar.. Nelly blir självklart med så de blir ingen lång vistelse.. Men kul att träffa lite folk och äta lite.. :) Ja ja den som lever får se.. Kan luika gärna vara hemma också...

Goskruttan ligger och sover i soffan med pappa sin..Hon är nästan vaken hela dagarna..Hon är så himla nyfiken så hon kan inte sova.. Minsta lilla så slår hon upp ögonen.. Men nu sover hon iaf.. Får nog amma henne snart.. Sen sover hon för natten.. Hon är sååå snäll..
Min blogg kanske är väldigt tråkig just nu som bara handlar om henne. Men hon är liksom mitt liv nu.. Och jag är så facinerad av henne.. Att man kAN  älska en människa så mycket.. Kan sitta och titta på henne i timmar och bara le.. Jag är såååå stolt över henne.. Mammas älskling..!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar att läsa om bebisar :) så jag tycker tvärtom, att bloggen blir roligare med smått. Men de är väl bara för att william är ju mitt liv, och min blogg handlar mkt om han. Så de är ju kul att läsa om ngn annan. Söt hon är din lilla Nelly!

2009-06-20 @ 12:05:31
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0