28 Juni 2009

Jag vet att jag inte är så aktiv här nå mer.. men har liksom så mycket annat för mig.. :)

Dom senaste dagarna har varit varma.. I vanliga fall ÄLSKAR jag värme och sol..Men nu är de inte lika populärt.. Är inte lika lätt att sitta ute plus att de är varmt åt lillskruttan.. Men men inte klagar hon för de.. Hon rä så otroligt snäll.. Ligger mesta och sover om hon inte ligger och tittar och sparkar..Sen gnäller hon till för hon vill ha uppmärksamhet eller bli  upplockad..
Sen äter hon lite då och då.. ::) Mammas snälla tjej..

Va till BVC i Fredags..Och som hon växer.. När vi åkte hem från bb för  3 veckor sen åkte vi hem med en tös som va 51 cm lång och vägde 3200.. Nu är stortjejen 53 cm lång och väger 3970..De ni.. :) Som alla säger.. De går såå himla fort..

Idag vetjag inte alls va som händer.. Blir en promenad nu snart för mig och Nelly.. Sen tror jag att vi hamnar i trädgården för att rensa ogräs.. :) Måste visst göras de med..

Ne ha en bra dag!





Hon är juh så jäkla söt så jag blir gaaaalen.. :)

Kommentarer
Postat av: mum(grand)

Om du vill sola kan du ju komma hit med charmtrollet( inte Andreas) utan Nelly

2009-06-28 @ 18:01:00
Postat av: Emelie

Jaaa, jag kan också ha goskruttan om de behövs :P

2009-06-28 @ 23:36:57
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Ingela

Villka fina kläder hon har! ;)

2009-06-29 @ 23:15:35
Postat av: Johanna

Åh gud vilken söt liten tjej! :)

2009-06-30 @ 10:00:33
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0