24 Juni 2009

Igår va de juh andreas födelsedag.. Och som jag grejjade.. Jordgubbstårta och exotiskt fruktbricka... Men guuud så gott de vart..
Han fick även sin cykel.. Iiihhh va roligt de va att ge den till han.. :)

Solen lyser för fullt och jag sitter inne..är inte alls likt mig.. har vart inne alla dom här dagarna..Några enstaka promenader bara.. Men va gör man itne för sin lillskrutta.. Är juh för varmt för henne ute..Sen verkar hon itne tycka om när de är ljust...
Men hon är sååå snäll så..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen..
Sen kommer mamma upp och hon hade tydligen massa ider att göra.. Gå på promenad.. äta glass.. hälsa på stina...hälsa på linus och malin med bebis.. Så inte vet jag va som vart bestämt..En sak vart då bestämt och de va att hon ville köra vagnen hahaha...

Ne nu duschen!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0