19 juli 2009

Sitter och väntar på att katta ska höra av sig.. Vi ska ut på promenad..:)

Igår vart de väll inte så mycket gjort.. Vart en promenad,skura lite på altanen, andreas tvätta massa maskiner tvätt..
Skruttan sov typ hela dagen.. Hon somna runt tolv på fredagen vakna och åt klockan ått sen somna hon om till elva.. Va vaken någont timme sen sov hon till fyra..va vaken lite sen somna hon om..Tänkte nu får jag en trevligt natt med tösen men så somna hon vid tio och vakna åtta i morse.. Hon är sååå dukitig ..Hon sover hela nätterna nu..

Vart en sväng till brandkåren och skulle gyma..Men gick inte så bra med mina fötter..Blåsor överallt..Sen tyckte jag itne om gymet där heller..Lite för "old" för mig liksom.. Gillar rent och lätta maskiner liksom! :) hhaha

Har börjat mitt nya liv..Som så många gånger förr.. men denna gång känns de bra.. Åt lite godis i fredags men fick så dåligt samvete så är inte värt de..  Så nu jäklar..

Kanske blir en sväng runt hamamrdammen ikväll om de hinns med och mina fötter tillåter..
Men har juh andra planer för kvällen med.. Får se när de är klart.. :)

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ta det lugnt när du nyss har fött barn risk för framfall och blödningar är stora. Och man ska absolut inte banta när man ammar barnet måste få i sig all näring.

2009-07-19 @ 10:14:29
Postat av: Erica

Jag tar de lungt.. Får jag ont på nå allvarligare ställe än fötterna så vilar ja.. Och jag bantar inte.. Försöker inte dricka så mycket läsk och äta så mycket godis.. :P

2009-07-19 @ 11:35:56
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt =) svårt att klara sig utan godis =/

2009-07-19 @ 14:03:38
Postat av: mum

Man kan äta godis, dricka läsk och lyxa till det MEN inte varje dag, ät och drick utan att få dåligt samvete:)

2009-07-19 @ 14:05:49
Postat av: Anonym

En studie visar att man kan äta vad man vill och godis varje dag bara man rör på sig... ;D

2009-07-19 @ 17:49:17
Postat av: Anonym

Man kan äta vad man vill och godis varje dag även om man inte rör på sig :D

2009-07-20 @ 11:30:53
Postat av: Erica

Men jag vill itne äta godis varje dag!

2009-07-20 @ 14:22:49
Postat av: Madde

Jo Erica! Du måste äta godis varje dag annars bantar du! visste du inte de :)

2009-07-22 @ 07:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0