16 Juli 2009

Jaha sitter amn här och äter lite frulle med färg i håret... Blir mörkbrunt igen.. Ännu mörkare än va jag hade. . Like like.. :)

Får väll fin besök från viken om ett litet tag.. Så blri de promenad och lunch på hanssons.. Så skönt att komma hemifrån ett tag slippa se att de är stökigt och man inte orkar städa.. :P

Va till Bvc igår..Stora tjejen 4770 gr och 55.5 lång.. Hon växer så de knakar... Sen vart de promanad och sen hem och åt lite frulle.. 
Sen åkte vi till malmjärn och njöt av solen..Sen vart de en promenad runt i byn och kika hus.. :)
Hemma hos mamma satt jag och sa att jag borde ut och spring för de är så lätt gjort... Mamma erbjöd sig mer än gärna att vara barnvakt och andreas fick låna en cykel och jag tog evens träningskläder så bar de av...
Sprang denna gång 4.2 km tror ja de va.. På en rätt okej tid.. Jag är nöjd.. Men trött i benen va ja allt..
Så träna ja lite mage sen..duktig jag Beach 2011 :P hahahha

Ne nu ska jag duscha..

Tjo flöjt!




Kommentarer
Postat av: Grand mum

Vilken söt liten princessbakelse:)

2009-07-16 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0