12 juli 2009

Tro de eller ej men idag har Marie Erica Jönsson vart ute och sprungit för första gången... Jag sprang äcen HELA hammardammen... Den ni.. Är faktiskt rätt imponerad själv ska jag tala om... Tiden är inte den bästa men säkner jag den med 3 minuter så är den okej.. :) Visst va jag trött men de ska man vara.. :)
Ska även berätta att Andreas sprang med mig.. Emelie va barnvakt åt skruttan...
Så efetr vi sprungit vart de in på brandkåren och körde lite mage.. Tog de lite lungt.. Dumt att börja tokhårt..
Sen träna andreas armar och ja gick och la mig och sola!!!

Nelly har blivet snäll på kvällarna... Har gett henne minifom samt ersättning på kvällarna och de verkar hjälpa..
Hon skriker iaf inte.. Men hon ligger vaken och tjattrar.. haha men de får jag ta helt enkelt..
Mammas goskrutta..!!

Imorgon ska jag klippa mig..GAAAHHH! Kommer jag våga??
Ja de kommer ja.. ja måste.. Jag vill.. jag trivs i kort.. Men men.!

Ikväll blir de tacos. Mums.!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att det blivit bättre med Nelly på kvällarna. Klart du vågar klippa dig. Du kommer bli helnöjd efteråt :)



På tisdag kommer jag till Hofors föresten.

2009-07-12 @ 22:31:39
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0