11 Juli 2009

Sitter och äter frulle nu och lyssnar på när andreas försöker få Nelly att sluta suga på fingrarna.. hahaha
Men går inte så bra.. Hon bara skrattar när han säger till henne och när han går så stoppar hon in handen igen och ut med nappen hahahahah!

Igår va vi hem till mor och far och åt super god mat och spela poker.. Och gissa vem som vann...
JAG VANN!!! kan knappt tro de själv..Heltotroligt.. Såg lite tungt ut i början men sen skärpte man till sig och tog hem allt..
Pokerklubbn nästa.. haha

Ska slänga in lite tvätt nu Sen skulle jag och sandra ut och gå..Men hörde nu att de åskaså vette tusan hur de blir.. Får ta och höra av mig till henne och kolla..Blir väll regnställ on och bita ihop..

Jag och Andreas ska försöka ut och springa hammardammen idag... Återstår väll att se om de blir av...
Men de blir de nog.. :)

Tvätten ropar....

Tjing tjing!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0