26 Januari 2009

Jaha snart har ännu en dag gåttoch jag är helt slut..Att jobba på dagis tar verkligen dö på mig.. Tänk att ha de som heltids jobb i typ 30 år... PUUUUHHH!

Sen när jag kom hem vart de kotletter potatis sås grönsaker och äppelmos... Kanske va hur gott som helst...
Andreas har varit duktig och tvätta..Även fast han tumla en av mina favvis tröjor..

Nu sitter ja med färg i huvudet.. Får se hur de blir.. haha dåååligt som vanligt.. kan inte vara bra jämt eller hahahahaha

Nu ska jag över till madde och hämta en slingmössa... :P

Never works on mondays... :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja man kan inte kräva för mkt av karlarna. Är de snälla och tvättar så ska man vara glad för det lilla. Man kan ju inte kräva att det ska bli rätt också ;)

2009-01-26 @ 20:28:31
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0