22 Januari 2009

Varningen för en gnällig blogg..........

Okej.. Jag varna dig från att läs om du inte orkar läsa massa gnäll.. Men orkar du de så fine.. Läs vidare

Jag blir GALEN på detta sug jag har efter något hela tiden... Försökte med ett äpple igår kväll.. Men tror ni de hjälpte icke sa nicke.. Sluta med att ja gick och la mig.. Orkar inte stoppa något i munnen hela tiden.. Men är sååå drygt.. Med detta sug... Sen mår man illa  när man äter något men lik förbannat är man fortfarande sugen på något..Är de inte konstigt så säg...

Sen har jag fått en fruktansvärd HALSBRÄNNA.. På kvällar.. Äe verkligen jätte jobbigt..Imorgon är de erica jönsson som beger sig till apoteket och finner ett botemedel..

Är så hemskt trött idag också.. Börja på jobbet idag klockan 9.. Vart en promenad ner... Sen känns de som jag är kroniskt trött hela tiden..spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover.. Jag är alltid trött.. Efter jobbet tog jag en promenad hem så gick jag och simma.. Måste röra mig känns de som.. eftersom de stoppas i allt för mycket i denna mun..
NU sitter jag här,.. har precis tryckt i mig godis.. så jag mår illa med världens halsbränna och är skit trött... KUl kväll...

Och pricken över I är att jag har grymt ont i ryggen nu... Skulle kunna dö.. Värst på nätterna alltså..


Så för att sumera denna dagen kan man säga:

  • Trött
  • Sugen på något hela tiden
  • Illamående för de jag äter
  • Halsbränna
  • Ryggont

Ha en bra kväll.. Min kan bara bli bättre...!

HAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: lindaaq

Grattis säger jag först till de lilla livet i magen :) Kanske du behöver lite järntabletter ? :) Men de ser ju din barnmorska nästa gång du ska dit, jag har inte haft något sug alls under hela graviditeten förns nu och jag går in i v 38 (39) imorgon ;D Fick då höra att om jag har brist på järn så kunde de resultera i att ja blev sugen på annat :) Halsbrännar har jag också fått nu på senare dagar, på just kvällen och natten. Blä !

Ha de bra och lycka till ! :)

2009-01-22 @ 20:54:46
Postat av: Ingela

Ja du gumman.., så är det att vara gravid! =) Men faktiskt är jag lite avis.., men mest då på det som kommer ut av det hela! Ha de så bra de går, åsså får vi ta och fixa den där fikan nån dag... =)

2009-01-22 @ 21:53:30
Postat av: Emma

Detär ju bara för att d ska få en liten flicka det :P hahaha

jag är helt övertygad !!!!! =)

2009-01-23 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0