21 Januari 2009

Vet aldrig va jag ska börja mitt inlägg med.. Alltid lika svårt.. Nästan lika svårt som rubriken va ett tag...

Igår jobba ja på dagis.. Helt okej att ha något att göra om dagarna men dagis fröken är inget jag skulle ilja jobba med på heltid..Men funkar att jobba extra ibland..Lika som de gör att jobba extra inom resturang... Efter jobbet chocka jag mig själv.. Skicka sms till några som NÅN ville följa med och simma.. Men icke.. Så JAG GICK SJÄLV... Trodde jag aldrig jag skulle göra..Men måste väll försöka hålla den lilla figur so finns kvar.. :P
De va lååånga 40 minuter att simma .. Men när dom va gjorda va jag väldigt nöjd över mig själv... :)
Sen kom man hem då åt man spagetti och köttfärssås.. Mums..Sen vart de sängen.. Haha
HALV ÅTTA  va även klockan då..Och då ska ni veta att vi gick uppoch la oss och släckte lampan.. haha Inte så vi låg och läste eller något haha helt slut.. Sen vakna man tolv på natten och kändes som de va morgon.. Men somna om fort..Sen för att vakna vid tre igen och åter igen tro att de va morgon.. Men fick somna om igen.. :)
Sen ringde klockan sex.. Så nu sitter man här helt mörkt i hela huset och äter frukost med levande ljus.. Mmm häärlig strat på morgon.. Och läser lite bloggar..de är min morgontidning de.. Alla bloggar.. :)

Har även bakat nu i veckan... Kladdkakemuffins och sockerkaka..Så välkommen på fika när de passar....

Fick även jobba idag och på fredag också..Väldigt skööönt har man något att göra...

NU ska jag göramig klar för att sengå en promenad till jobbet. På med täckbyxa och rejäla skor.. För SNÄLL som jag är har jag lånat ut bilen till mor och far..Även fast dom betalat försäkring och bensin ... haha.. Dåligt med pengar nu.. JAnuari a-kassan suger och några dagar kvar till lön..Men men...

HA en bra onsdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0