17 Januari 2009

Jaha snart är denna helg över också... Vart innebandy igår..
Hofors-Aston.. Rätt tråkigt match att kolla på.. Lite synd för hade sett fram emot den.. Mycket snack från lagen och mycket onördiga saker som hände på planen.. Är de något jag hatar att se så är de efterslängar de är sååå otroligt fult.. Sen förstår jag inte varför inte visa spelare kan dra igen munnen och lägga energi på att spela istället för att gnälla på domaren.. Va ajg vet kommer man ingen vart av att lägga energi på han.. Drar bara ner laget mer och mer.. Men men.. Säger som jag brukar säga.. Ibland är jag glad att sitta på läktaren... Men inge kul och bli igenkänd som ett lag som spelar fullt men de är juh min åsikt..

Idag vart de också till att kolla på match..Herrarnas tur idag.. Spela rätt bra för att vara dom..Men hade väll lite otur.. Den där stackars målis alltså.. Men jag tycker han kämpar på bra.. Mycket yngre och ingen att byta med.. Stackarn...

Sen nu har vi precis kommit hem från mamma och pappa.. Haft en mat ich Buzz kväll.. Hemskt trevligt.Synd bara att man är sämst..Fattar inte hur man kan vara så dålig på allmänbildning.. hahha*

Jag kommer bli galen under min graviditet.. Visst fattar väll jag också att man går upp  i vikt jag är inte dum..
Men är rätt drygt när vaderna sväller.. Är helt rak från knäskålen och neråt inga fotleder eller något.. Och jag vet att d ebara kommer bli värre.. Att bara blir större och större..
Har alltid haft en rädsla för att bli tjock.. Jag är världens nojigaste människa för de... Men jag ångrar inte att jag vart gravid.. jag tycker bara de är jobbigt att bli större.. okej att man får en bebis mage men när benen känns som 7 storlekar större än va dom brukar vara..När alla kläder sitter som skit .. När man kollar sig i spegeln och är blek som ett spöke..JAaaa när allt bara sväller så är de inte alltid så lätt att tänka att man är sååå fin gravid..Alla andra är så mycket finare... Men men .. Ska sluta gnälla för som sagt kommer bli värre.....

Imorgon väntas promenad med madde på morgon så får jag se om jag åker och kollar innebandy i storvik...

ha en bra lördagkväll.. Själv ska jag lägga mig nu så de blir en ny dag....

Kommentarer
Postat av: gabbe

haha det där med vaderna känner jag igen =) det hör till att man går upp i vikt vettu ;D hur tror du jag känner mig nu? valross, dubbelhaka, falukorv fingrar, gäddhäng och fulast i världen. Vågar knappt gå utanför dörren =(... men det bästa med det är att man får ju något bra...

2009-01-18 @ 11:25:04
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0