12 Januari 2008

Ännu en helg har passerat och denna helg hade Andreas jour så de va en tråk helg.. Men eftersom han gillar att jobba på brandkåren så får jag allt stå ut med detta.. :)

Lördagen bestod av att kolla på innbenady..Sen bar de ivåg till Sandra med familj.. Vi åt tacos och prata.. :) Väldigt gott och trevligt.. Jag höll till och med den lille och den skrek inte ens.. Alla några ljud gav han igfårn sig men jag anser att han prata med mig bara och de måste man väll får göra.. Va iaf hur go som helst.. Längtar tills VÅR lille kommer.. :P

Söndag vakna man och visste inte alls va man skulle göra..Sandra och jag fundera om man skulle åkt och kolla på Innebandy men känns sådär att sitta och åka till mora.. Så vi vart hemma.. Andreas tog ledigt från jouren någon timme sen åkte vi och åt på lappens..Efter de kom sandra med familj hit ich jag bjöd på hallon och blåbärspaj...Sandras favvis.. :P

Nu har jag precis ätit frukost och ska masa mig ner till jobbet,,, Känns inte så himla kul men men man måste juh...
Tittar ut genom fönstret och all snö är fan borta..Fan va fort de försvinner aLLTSÅ...

imorogn ska vi till Mvc och lyssna hjärtljud och sånt.. :) Mysigt...
Samt ska jag till ams..Inte alls lika mysigt men måste juh...

Ne nu måste jag ta och göra mig klar så jag inte kommer försent.. :P

Ha en bra Måndag everyone.. :P

Kommentarer
Postat av: gabbe

hej erica jajamen nu finns även jag på plats ;D

2009-01-14 @ 12:08:02
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Sofie

men nu är du dålig på att uppdatera Eriiiica ;P

2009-01-17 @ 23:21:51
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0