Välkommen till världen

Sitter och spelar Lill-babs med Välkommen till världen för vår lilla bebis i magen..:)
När jag va liten och hörde den låten sa jag att jag skulle spela den låten för min mage och bebis...
Berätta mamma för mig för någon vecka sen..Så nu ska jag spela den varje dag för den lille...

Just nu är den lilles favvis låt Monster med Itchy daze.... Helt sjukt.. Rör sig alltid i magen när just dne blir..
Lika när jag va på depå.. När den låten vart vart den helt vild i magen.. Ganska konstigt sånt där.. :) Men rätt mysigt..

Nu håller jag på med lite mat.. Fisk kokt potatis och Spenat står på menyn..Sen blir de nog hem till byn en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0