Uppdatering

HAr fått lite gjort idag iaf.. har städat övervåningen... Byte sängkläder och vädra ut så vi får lite ny luft så va kanske blir friska.. Hoppas på de iaf..

Sitter nu och kollar på riskförlossningar.. haha vet inte varför.. Tror inte de hjälper min rädsla för förlossningen-.Snarare värre...

Imorgon ska mamma och emelie åka till valbo.. Hoppas jag känner mig piggare så jag kan följa med.. Vill åka och kolla lite.. Men har egentligen inge pengar men kostar juh inget att kolla.. hum.. haha

Jag vill att vår lille ska komma nu.. Ha han/henne på bröstet nu i soffan och bara mysa.. MMmm längtar så mycket till den lille kommer.. Såååå välkommen så..
Fattar inte att man kan älska någon så mycket som man inte ens ha träffat...
Såhär lät de inte igår kan ja säga..Då ville jag inte vara gravid nå mer.. Har sååå ont i svanken nu.. när jag går och när jag ska röra mig.. FY fan.. nätterna är jobbiga.. Men de kommer säkert vara värt allt sen...

Puuhh en som föder tvillingar nu.. HUA::!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0