8 Februari 2009

pisspotta va ordet ja.. NU är jag sjuk..Lever på alvedon.. Men men ibland ska man väll göra de åh..
Va nte och jobba idag.. Har ont i huvudet och är snorig oh hängig...

Idag på morgon fik jag sånt sjukt jäkla sendrag så jag trodde jag skulle dööö...Börja storgrina..Gjorde sååå ont och nu typ12 timmar senare har jag fortfarande sjukt ont i vaden.. haha shiiit va ont de gör/gjorde alltså..

Andreas åkte iväg och skulle spela match han och har inte kommit hem än..
Han måste fått larm eller något.. Vad vet ja..ser ut som jag får äta krov med bröd själv..Vilken kvällsmat.. :) Men gött är de..
Farmor Lena är rolig hon..Idag när vi va dit hade hon köpt på packet blöjor som vi skulle ha i hyllan tyckte hon..:) Hon är bara för go hon.. haha
Imorgon ska sängen komma också..Hon ringde och fråga.. :)

Ne nu ska ja åter gå till soffan och tycka synd om mig själv.. haha hatar att vara sjuk,, PISSPOTTA som jag brukar säga.. :)

ha en bra kväll.!

Åh va jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker om dig med ;D HÖHÖ!

2009-02-09 @ 17:33:26
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0