6 Februari 2009

SItter här nu och har ätit frukost.. Ska snart åka iväg och jobba på lappens. Ska jobba dör nu hela helgen..

Igår trodde jag att jag skulle dö.. Men jag gjorde de inte som tur va.. Men fick och la mig klockan åtta. Lågoch prata lite med Andreas sen när han åkte till jobbet somna jag som en stock.. Vakna några gpnger under  natten för toalettbesök men somna om..Sen vakna jag klockan tio idag.. Rätt sköönt så nu jäklar om jag är trött på jobbet....

Blirlite lesspå mig själv för jag inte tränar så mycket..Ärså enkelt att bara ut och gå egentligen.. Efter jobbet eller före jobbet men jag orkar verkligen inte.. Som nu när jag ska till lappenas jag har typ varit klar en kvart och ska åka om en timme.Skulle kunna ut och gå men då blir jag mer slut ön vanligt på jobbet i rygg och ben.. Och de är itne heller så kul.. Så vette tusan va jag ska görA.. Svårt att acceptera bara.. men men..

Denna vecka har varit väldigt lugn känns de som..Men ändå hunnit med mycket..Jobba måndag tisdag sen vart de fika onsdag sen jobba torsdag fredag lördag söndag måndag...
Ska vara glad att jag får jobba.. :) Och de är ja ..
Men funderar på att sluta stämpla.. Är egentligen inte värt de.. Alla papper som ska in och hit och dit.. Och eftersom jag inte har full ersättningen känns de sådär... Då skulle jag slippa arbetsförmedligen också.. Vette tusan hur jag ska göra.. Om man visste att man hade bra med jobba framöver och att jag kan jobba.. Ibland på kvällarna känns de hopplöst..

Ne nu ska jag läsa lite mer bloggar...

Ha en bra dag / Helg...

Snyggingen Texas...        Magen 23+
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0