28 Februari 2009

Varför ska alla vara sååå sega att få upp på morgonen.. Nu sitter jag själv och äter frukost för ingen orkar gå upp ur sängen här hemma.. DRYGA MÄNNISKOR...

Idag blir de en promenad till stugan i edsken och grilla korv.. Mysigt.. Men måste nog börja gå i tid om jag ska hinna fram..Är juh rätt många backar hahaha .. och man vill juh itne missa korven liksom haha.. Ska ta med mig kameran och dokumentera vad som händer.. :P

Igår vart de en myskväll som sagt.. Låg hemma och kola på någon film på femma.Sen går de juh repris från bigbrother på nätterna ... Jag och even kolla.. Andreas gick och sura vid datorn.. för han vägra då kolla på sån skit.. TÖNT!
Sen blir de kanske hem till mamma och pappa.. DOm skulle beställa mat från granliden.. Och d evart jag också sugen på då.. .Får se helt enkelt.. :)

Från igår.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0