27 Februari 2009

Idag fick man ett efterlängtat brev.. Gick från 280 kronor om dagen till 680 om dagen i a-kassa..  Känns väldigt bra eftersom jag får sååå ont i kroppen av att jobba på lappens.. Så nu slipper man känna att man måste tvinga sig dit å jobba för att få de gå ihop.. Ska söka havandeskapspenning också.. Så får se hur de blir med den saken..

Nu har jag iaf beställt gardiner till köket från halens.. Vart dessa.. :



Tyckte dom va väldigt fina.. Ska nog lägga ut mitt matsalsbord på blocket nu också..
Så jag får köpa ett vitt.. Känner att jag vill ha de liksom.. Med sex stolar.. har juh ett men de är bara fyra stolar till de..
Skadar juh itne att testa iaf..

Idag blir de myskväll med fruktsallad.. Har köpt : Kiwi, äpple, päron, apelsin, banan, annanas, melon och vindruvor.. Tror de va allt.. Samt morötter och gurka och dipp.. Mums.. :P

Ne nu ska jag lägga ut bordet på blocket..
Sugen på att köpa?? Hör av dig...


Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vilka söta gardiner du har köpt erica ! :) där gjorde du ett bra kap ! Sorry att jag var så stram idag, men kom direkt ifrån farmors begravning så jag var inte på topp om man säger. Men de var kul att se dig och du !! Du ser såå söt ut i magen, sådeså ! KRAM

2009-02-27 @ 21:16:25
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0