23 Februari 2009

Nu sitter jag som ett slakt i soffan..Är så fruktansvärt jäkla trött så finns inte ord för de...

JOBBA kort dag idag.. 7.30-11.30..räätt sköönt de med..
Sen vart de iväg till viken.. Lämna och hämta massa papper på försäkringskassan...
Sen vart de stan en sväng..Köpte sängkläder till sängen.. :P
Vart hur fint som helst i sängen..NU vill jag ha en sänghimel oh en mobil med massa skojs i ovanför.. Myspys...



Kudden på har Even sytt.. :P

Nu funderar ja på om jag ska kura ner mig i soffan ..har bäddat upp med täcke och kudde... :P
KÄnns som jag kommer somna en liiiiiten stund.. Men både ja och Andreas är ledig i morgon så kanske blir en liten myskväll med film och lite gotta idag. .Och inge kul om jag somnar halv nio som vanligt då...

Nu tv...

ha en bra MÅndag

Kommentarer
Postat av: Marre

Verkligen superfina sängkläder jönns. vart hittade du dem ? Trivsamt ? :) Hoppas allt är bra. KRAM

2009-02-23 @ 16:01:15
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jättesött! Men du.. täcket, är det från Ikea lr? För tror att de är från 1 år. Antar att de är för tjocka lr nåt för mindre bebisar ifall de skulle få det över huvudet. Vi kör på en babyfilt i påslakanet istället vi.

2009-02-23 @ 16:32:40
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: gabbe

hoho!! klart jag ska komma och häls på dig.men jag tycker du jobbar jämt =)

2009-02-24 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0