20 Februari 2009

Har precis ätit frukost som vanligt när jag skriver min blogg.. :)
Ska snart åka ner till Lappens och avverka några timmar.. JObbar idag och i morgon sen ledig söndag sen jobbar jag 4 timmar på dagis på Måndag! De är lagomt de. :P

Jämt när jag sitter och tänker om jag ska blogga kommer jag på så mycket att skriva men sen när jag väl börjar skriva så försvinner allt ur huvudet liksom..Tokigt de kan bli..

Idag kommer Lena och Staffan hem från USA också.. Ska väll gå dit imorgon och hälsa på.. Får se om Andreas fick sina godsaker som han beställde.. :)

Annars vet jag inte vad som mer händer  i helgen.. Vi är juh inte skitrika som synd är.. Svårt att göra något som är gratis nuförtiden känns de som... Fast finns säkert hur mcyket som helst om man bara har lite fantasi.. Och de har inte vi tyvärr..

Ne nu ska jag göra mig klar för att sen fara...

Ha en bra dag/Helg...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0