17 Februari 2009

Siiter här helt slut, illamående och mår allmänt konstigt.. Har precis dschat och klätt på mig.. Vilket inte är de lättaste eftersom man klär på sig sina vanliga kläder ihop om att de ser bra ut.. haha kommer ner till spegeln och de ser hemskt ut.. Men men..

Ska bege mig till Arbetsförmedligen snart.. Har kommit på att jag vill plugga..Bara sådär huxflux liksom..
Så ska läsa upp lite betyg på komvux först sen ska ajg nog plugga till Hälsopedagog som de sååå fint heter.. haha
Men är inte alls säkert att de bli så men just nu känner jag att jag vill börja med något..

Sen blir de nog hanssons med Katta och Sandra..dom skulle ut och gå nu före... i rask takt i en timma..Hurtiga morsor de dära.. Så passa på den ja.. tror inte jag orkar en timme hahaa *

Kanske man ska berätta för arbetsförmedligen att jag är gravid också.. har glömt den LILLA detaljen hhaha* Men va ska man säga???? Måste juh iaf söka jobba och dryga.. ..

Ne om man ska göra ett nytt ryck då och blåsa håret och lägga på sig lite make up så man ser ut som en människa igen??

HA en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har sängen kommit Lena

2009-02-17 @ 18:41:51
Postat av: Linda

Hej!

Plugga? Kul tycker jag!

Kram.

2009-02-17 @ 19:32:05
Postat av: Läskunnig

Snälla Erica, kan du inte plugga svenska istället så din blogg blir läsbar?

2009-02-18 @ 21:15:46
URL: http://www.gofuckyourself.com
Postat av: Erica

Inga svenska här inte.. Lääs inte bloggen om de stör dig

2009-02-19 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0