14 Februari 2009

Åhh idag är de alla hjärtans dag..Så man måste köpa något till den man älskar..och man ska ha de så mysigt och hit och dit.. NEJ DU TACK....
Är de inte roligare att ge varandra en present på vilken dag som helst utan alla hjärtans dag.. Nu vet man juh att man ska köpa något men vad?? Vilken annan dag som helst på året är bättre att få på..
Är bara till för att affärerna ska tjäna på de... SÅ är de....

Igår va de fredag den 13 ,,, Oh otäckt...haha eller så inte..

Igår hade jag besök av Ingela och Nova.. Mycket trevligt.. Vilken go unge alltså.. :)
Sen vart de sova på soffan..Sen gick ja på bandy..
Sen vart de hem äta lite sen gick jag över till madde och tomas..sen bar de iväg till depå...
Ortoligt bra spelning av Itchy daze.. Grymt bra om jag får säga de själv..
Hade en mycket trevligt kväll med malin där inne.. KUloch stå och kolla på fulla människor...

Nu vill jag försöka få med mig någon ut och gå men alla verkar omöjliga.. kanske ska släpa upp monstret på övervåningen men då blir de ett jäkla liv på han  och hit och dit.. Men va gör man inte för den man älskar på alla hjärtans dag???? hahahhahaha
den ska jag köra på..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0