11 Februari 2009

Jaha ännu en ny dag och man känner sig sämre än dagen före.. Ska de aldrig släppa??
Nu inatt fick jag sån grym hosta.. Fy fan för detta.. NU är andreas hemma och är sjuk också.. Jag blir galen på detta..
Måste tvätta Måste städa Måste jobba... Är så mycket som jag inte får gjort nu när jag inte känner mig nå pigg...
Måste de finnas dessa MÅSTEN?????? Får bara en panik inom mig själv,,, bara skriker i mig...

Håller på med lite mat nu iaf... Städa lite i köket medans så de ser okej ut... På menyn står de chili con carne idag...!

Har legat oh kollat på film nu på morgonen och druckit pepsi och ätit japp.. haha... Vilken morgon.. :)

Va på MVC igår.. Allt såg jätte bra ut.. Men hon inte inte hjärtljudet...Tog ett tag eller tog kanske 30 sekunder men de kändes som en evighet.. Först hamna de på 132-136..Sen ruska hon lite på magen och då steg de  till 146...
Föräldrar utbildningen börjar den 5 mars.. Intressant..

Fick en läkartid nu för min rygg iaf..Den 3 mars... Litet tag kvar dit men får väll funka..

Ne nu ska jag stöka vidare med maten sen dö på soffan igen.. !

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt! Jag tror nog det är en liten pojke jag ;P

2009-02-12 @ 08:37:02
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0