Uttråkad...

Nu är jag väldigt uttråkad.

Har typ precis kommit hem från Andreas pappa.
Vart där och ätit lite god mat.
Nu sitter jag och fösöker komma på något att göra.

Imorgon ska vi iaf åka till valbo.
De har jag bestämt.
Sen blir de till att åka och äta hos Lena och Staffan.

Nu är jag väldigt sugen att börja träna på Aero Step.
Finns många roliga pass som jag skulle vilja testa.
Synd bara att jag är så himla feg att gå dit och testa.
Hallå. Va är jag rädd för liksom.
Innebandyn tar juh upp typ 4 dagar i veckan.
Vilket jag tycker är både bra och dåligt.
Visst finns de pass som passar men de är antingen före ib eller efter.
Och jag har juh en familj också.
Men jag är grymt sugen.

Sen ska jag juh skaffa nyårslöfte nu med.
Och denna gången ska de gå.
Jag coh andreas ska ha en liten tävling.
Så nu jäklar. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0