Storlek 74....

Ja gud va jag ser fram emot att Nelly ska växa i de.
Hon har sååå mycket fiint nu i de storleken.
Jag ,Nelly och Malin va till Valbo idag.
Jag skulle handla massor till mig själv.
Jovisst. En tröja vart de.
De va Nelly som fick mest idag igen.
Men de är hon värd .
Älskade barn

Men en sak förstår jag inte.
Min mamma har alltid sagt åt mig att inte blanda rött och rosa.
Men nu gör dom juh de i massa kläder.???

En fin klänning jag köpte för halvapriset. Den ska hon ha och växa i. :)



En söt tunika med jeanslegins till. :P



En rosa och brun mysdress.



En mysig lite kopyjamas :)



Sen har hon fått en fina adidasdress av moster Emelie




Sen en fin nikedress av moster Emelie



Sen fina bamsekläder av Andreas farmor



Sen av mormor coh morfar



Och babar av mormor och morfar



Ne nu ska jag springa över i tvättstugan och kolla om den som tvättar är klar.
Så jag hinner börja med all min. :)
Har egentligen tvättid imorgon klockan 7 .
Men kanske kan tjuva lite. :P


Kommentarer
Postat av: fia

Synd att vi missade er idag..hade varit trevligt med en fika ihop. Supersöta kläder till fröken :) Det är barbapapa på sista kläderna, babar är en elefant :) Kramar :)

2009-12-28 @ 23:47:01
Postat av: linnea

Men jönsson, babar? Han var väl iaf elefant ;P

2009-12-29 @ 16:44:17
Postat av: Malin

Haha!:D suuuuper:)

2009-12-29 @ 18:18:52
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0