Orka...

Först vill jag passa på att gnälla lite.
Jag har nämligen gått och blivet sjuk igen.
Jag blir tokig på detta. Jag är hellre riktigt sjuk i en vecka än att gå och vara småsjuk.
NU är jag snorig och hostig igen.
Känner av hals och öron.
Tvi tvi tvi.

Skulle åkt på fika idag i falun hos Cissi Hedberg.
Men känner itneför att sitta där och snora.
Är helt slut i kroppen.
Sen vill ja juh inte smitta barnen.
Hoppas på en annan gång.

Äntligen har de kommit lite snö med.
Myyyys!
Snart är de jul.

Fröken Nelson har fått en till tand.
den fick hon direkt efter den första så nu syns dom jättebra.
Stooora tjejen.

Ne nu ska jag gå och lägga mig på soffan och vila lite medans N sover.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0