Julafton 2009

Jaha! Nu va denna dag över också.

Kunde juh fått en otroligt mycket bättre start på dagen, men icke sa nicke.
När jag vakna kännde jag att jag hade så himla ont i huvudet och de vart bara värre och värre.
Kul tänkte ja.
Tillslut fick jag gå och lägga mig igen.
Fick världens migrän .
Sluta med att jag spydde för jag hade så ont i huvudet.
Är så hemskt när de blir sådär.

Men men.
Åkte till lena och staffan lite senare sen bar de av till mamma.
God mat,julklappar,sing star coh fika.
Väldigt trevligt.

Nelly har nog vänt på dygnen.
Hon vägrar somna.
Andreas kämpar med henne där uppe nu.

Imorgon blir de pulka.
Myyyys!

Sen blir de till torsåker och äta lite. :)

Sen blir de lite party här med spel och sånt.
Kul!

Nu ska jag hjälpa A med en envis unge. :)

God jul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0