Jag dööör...........

Nu blir de klagoblogg...

Sen en tid tillbaka har Nelly blivet hopplös på kvällar och nätter.
Hon är Svår att lägga.
Tar lång tid innan hon somnar, och när hon väl somnar så vaknar hon flera gånger per natt.
Ibland grinar hon i sömnen så de räcker med nappen.
Vissa gånger är hon glad och ligger och pratar.
Okej. jag vet att jag ska vara glad att hon inte är ledsen och att jag slipper ta upp henne.
Men allt är väldigt frustrerande.
Idag vakna hon 08.00.
Hon har sovit samanlagt en timme idag på dagen.
Somna klockan 20.00.
Så vakna hon nu vid 21.30 och får henne inte att somna om.
Jag hör hon ligga och prata där uppe.
Återigen så ska jag vara glad att hon inte gråter.

Allt detta vart för typ 10 dagar sen.
Va gjorde vi för 10 dagar sen??
Jo.. Vi tog svinsprutan.
Kan den ha något med detta att göra???

Ja jag ska sluta klaga de finns dom som har de MYCKET värre.
Jag vet.
Men detta är jobbigt för mig.
Och jag VET att de är jobbigt ibland att vara småbarnsföräldrer.

Jaja. Ska slutra klaga.

<för jag måste gå upp till henne IGEN!

Jag gråter.
Jag orkar inte.
A jobbar natt så va ska man göra.?
De finns dom som har de värre!


Kommentarer
Postat av: TB

Om ca 6 timmar är jag julledig i typ 17 dar.

Då blir det bra ska du se.



Puss puss

2009-12-18 @ 01:19:00
Postat av: sanna

Är hon inte inne i en utvecklingsperiod nu då? Då brukar det ju bli lite krångligare sömn. Kan ju lugna dig med att det kommer gå över och att alla barn får sina perioder av dålig sömn. Tyvärr kommer det nog inte vara den enda gången.Freja hade sin sista när hon var ca 11 mån. I flera månader kunde inte jag lägga henne heller, för då skrek hon bara. Det var bara Jocke som kunde natta. Så när han jobbade kväll lr natt så kunde jag gråta floder för att Freja var så jobbig att natta. Men åter igen, det går över och tillslut kommer Nelly komma på att det är ju skitskönt att sova och då kommer hon lägga huvudet på kudden och börja blunda frivilligt så fort hon läggs i sängen :)

2009-12-18 @ 08:06:08
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Gud ja i diket har du varit förut =P

2009-12-18 @ 08:27:32
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag ska inte dit alls. Ska träffa dem jag gick med på Öppna i Torsåker innan jag flyttade. Vi ska träffas hemma hos en av tjejerna :)

2009-12-20 @ 09:33:33
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0