27 Augusti 2009

Nu va de ett bra tag sen man blogga igen.. Jag är verkligen klapp kass på att blogg har jag kommit på...

Har väll inte hänt allt för mycket på sista tiden.. Blivet en del promenader,löpturer med mera..

Dom flesta dopinbjudningar är iväg skickade och de känns bra..  bara några kvar.. Blir nog en promenad till Robertsholm imorgon och lämna två till..

Innebandyn är äntligen igång och de är verkligen super kul.. Men idag måste jag nog stå över träningen tyvärr.. HAr fått samma smärta som foglossning ochd e är inte sköönt.. Lika bra att lyssna på sin kropp.. Annars kanske jag blir borta längre än nödvändigt.. Och de vill ja då rakt inte...

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv fyra..SKulle gå och möta mamma då.. Vet inte varför men jag gör de..

Imorgon ska vi iväg till Ikea..Nelly ska vara hos Farmor sin.. Lättast så..Slipper vi plocka och ur bilen..Ska in i viken också..Plus att vi kan handla mer om de inte är nå barnvagn med..

Har målat om hennes rum.. Vart väll som de vart..Men jag är ingen målare.. De duger åt henne..Hon ser ändå så inte så bra!

NE ha en bra dag! Hej!

Nelly i din nya kopyjamas! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Goskrutta, vi ses imorgon så jag får krama dig lite:)

2009-08-27 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0