Uppdatering IGEN..

Idag har de blivet mycket uppdateringar..v Varför ska allt va så himla dyrt för..
Jag blir för snål för att köpa saker ja..
Hitta iaf en jätte bra sida med mycket fint på.. Gå in på:

http://www.cestlavie.se/shop/ och kolla..Så mycket fiiint alltså..Nyckelskåp och brickbord.. Fönster allt..
Fan nu vill jag vinna på lotto så ja kan köpa lite såna saker... :(

Blev en fixar dag idag..slet fram massa saker från källaren och måla vitt.. Ramar ljuslykta och sånt..Tack grannfrun för hjälpen.. satt även upp en tavellist i köket som jag ska ställa ramar på...
Och man har ingen rätt till att gnälla hur den sitter eller vart den skulle suttit.. Då kunde man gjort de för lääänge sen själv..så de så...

Nu ska jag fortsätta kolla runt och drömma mig bort vad jag vill ha.. Så de så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0