Uppdatering

Nu har jag storstädat klart.. Vart till att skura nerevåningen.. Så nu är de gjort..Drog en sväng med dammsugaren uppe också.. :) Bara altan kvar men denfår jag ta imorgon... Sen hoppas jag Evelina lämmar tillbaka den i samma skick.. :)

Vart inte att Texas kommer på besök imorgon.. eller de kanske han gör fast med sin mamma.. :)
Såå undra nu va jag ska hitta på..Har juh två projekt iaf.. Måla trappen och städa altan.. :)

Nu är jag helt slut.. Tar på krafterna att vara gravid.. Iaf om mna är i vecka 36 och vill hålla igång som vanligt..
SKulle kunna lägga mig och slappa p+å soffan nu men de tycker jag är sååå tråkigt.. Sen ligger jag inte sköönt nå mer.. Så undra va jag ska hitta på.. Skulle vara kul om jag kunde hitta något att måla om men hitta inget... Sååå får se..
Slutar väll att man går och lägger sig.. Har verkligen ingen ro i kroppen..Måste hända något hela tiden.. Annars blir jag galen... Därför jag lägger mig så tidigt på kvällarna.. för jag itne har något att göra.. :)

Jaja  nu ska jag tjata på Andrew att vi ska göra något haha*

Jag vill ha massage... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0