9 April 2009

Sitter nu och äter godis och dricker pepsi max.. HUm..Undra vem jag blivet lik?? :)

Håller på att tvättar också.. Slet ur sänkläderna och värda täcken och sånt så de känns som man gjort någon nytta idag iaf..
Blir nån form av tillställning hos Linda ikväll... Mat,vin,alkoholfritt,spel,prat med mera antar ja.. :)

Idag är typ första dagen jag känner att jag vill dricka och gå ut och dansa.. Har sprungit runt här hemma och poppat och dansat så Andreas undrar va de är för fel på mig.. Men men så kan de vara ..
Skulle vara trevligt att gå till folkan och titta lite men får se.

Andreas står och spelar Gitar hero metallica.. :)
Han roar sig lätt han.. :)

Ne nu ska jag försöka slita mig från godisskålen och in i ducshen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0